🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاش

(ثبت: 224473) فروردین 11, 1399 

 

اینهمه نقش و نگار از جلوه ی نقاش بود
نقشهای ماندگار از گلشن فراش بود

رنگ در رنگ آمد اینک چون بهاری در بهار
نعمت هر کوی و برزن تحفه ی بکتاش بود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 11, 1399

    سلام

    استاد مروج گرامی

    رباعی قابل تامل

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    طرح قالی را چو رسمی کن نگاه
    همچو بومی طرح دارد ، راه راه

    پیر نقاشی ، چه زیبا ؟؟؟ نقشه را
    طرح بندی کرده رؤیت دل بخواه

    ولی اله بایبوردی

    11 / 01 / 1399

    🌈🌈🌈🌺🌈🌈🌈

  2. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 11, 1399

    درود استاد زیبا و دلنشین لذت بردم ممنونم🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا