🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاش عشق

(ثبت: 238264) فروردین 31, 1400 

 

ساحل براى التهاب موج دريا
همواره آغوش خودش را مى گشايد
دريا هميشه با چه شوقى خستگى را
از شانه هاى نرم ساحل مى زدايد

آرامش آغوش ساحل در كنار
غوغاى غرش هاى دريا ماندگار است
یک تابلو از عشقى شگفت انگيز اينجاست
نقاش بی مانند آن پروردگار است

اى كاش باران هم ببارد تا دوباره
ديدار فرزندان و مادر را ببينى
وقتى طبيعت را بگردى مى توانى
حال و هواى عشق را هر جا ببينى

خورشيد نورش را چه زيبا و فريبا
بر دست هاى خاك تيره مى سپارد
مست محبت خاك بيرون مى فرستد
گنجينه هاى سبز كه در سينه دارد

ابر از فراز آسمان مى بارد آرام
كل وجودش را فداى زندگى كرد
او جان سپرد و جان به آغوش زمين داد
معناى بهتر مى توان از عشق آورد؟!

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 31, 1400

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1400

    سلام

    شاهکارت را خواندم و لذت بردم
    احساس می کنم نحوه ی سرودن شما به خانم غزل آرامش دارد نزدیک می شود و این عالی ست دو ملکه ی شعر پاک که مایه ی مباهات بابا طارق می باشند.

    در پناه خدا سلامت و شاد باشی 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 2, 1400

      سلام عموجان
      واقعیتش علاقه ی خاصی به قلم خانم آرامش دارم
      چه از لحاظ فرم چه محتوا
      و باعث افتخارم هست اگر بتونم به اندازه ی قطره ای شبیه دریای معرفت ایشون
      وسیع و مواج و باشکوه بنویسم
      ممنونم از لطفتون🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 1, 1400

    سلام و درود
    احسنت بر شما
    سرکار خانم ایرانپور گرانقدر،
    روزگارتان به زیبایی شعرهایتان🌷🌷🌷

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 2, 1400

      سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی و لطفتون
      سبز باشید و سربلند🌺

  4. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 2, 1400

      سلام بزرگوار
      سپاس از همراهی
      و حضور سبزتون🌺

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 6, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 19, 1400

      سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم
      سبز باشید و سربلند🌸

  6. نسرین حسینی

    اردیبهشت 29, 1400

    درودها بانو ایرانپور عزیزم بسیار زیبا بود

    لذت بردم

    عزیز تو چهار پاره دوم مصرع اول(است ) تایپ نشده
    عالی عالی 🌺🌺🌺

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      سلام دوست عزیز
      ممنونم از توجه
      و همراهی شما
      ادامه ی مصرع اول چهارپاره ی دوم در مصرع دوم اومده و درواقع موقوف المعانی هست
      واژه ی “کنار” رو با کسره ی وصل بخونید🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا