🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش

(ثبت: 209145) فروردین 5, 1398 
نقش

وای!
فصلی از حضور را
کی؟
در آغوش می گیرد نگاه
وای!
چقدر ! فوت و فرق و فاصله کاشته…
اهرمن در جان لحظه ها
امّا
با همه ی اینها
من به طوف تو! می آیم…
با رنگین ترین بالها
می آیم…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا