🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش

(ثبت: 225333) فروردین 26, 1399 
نقش

 

اگر
شکل موهومی
از مترسک باشم
به درد نمی خورم
این را
اول باد می فهمد
بعد خودم
و
کاش
شبیه تو باشم
نماد نامیرایی جنون
فقط
بیجاد ه در نگین خواهد داشت

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 26, 1399

    خواستن توانستن

    با ارداده ای فولادین

    به دور از عروسک های خیمه شب بازی هر چند مترسگ باغچه ای باشد …

    سلام و درود

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌈

    اشرف المخلوق گشتی آدما
    آدمیّت یک نمادی بیش لا

    از خیالی هر چه اوهامی به دور
    راه پیدا با امیدی نزد ما

    ولی اله بایبوردی

    26 / 01 / 1399

    🌿🌿🍃💐🌸💐🍃🌿🌿

  2. جواد مهدی پور

    فروردین 26, 1399

    سلام و عض ارادت محضر استاد رشنو گرامی

    در محضرتان همچنان می آموزم

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها

    💐💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 26, 1399

    درودتان استاد رشنو گرانقدر!
    سپاس از حضورتان
    و امید به این که در کارگاه نقد تعاملی، تنهایمان نگذارید❤️🙏

  4. مينا امينی

    فروردین 26, 1399

    درود استاد رشنو
    مانا باشید به مهر❤️🌸

  5. مستانه دادگر ( ماهور)

    فروردین 27, 1399

    درودهاااا جناب رشنوی ارجمند…
    کوتاهی بس بلند در معنا….
    پاینده باشید و برقرار.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا