🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نماز عشق

(ثبت: 2136) مرداد 13, 1395 
نماز عشق

لبهای بکرت

نیایش گاه بوسه های من است

می پرستمت

و چون نماز عشق

به جایت خواهم آورد

وقتی که بی هوا

دستانم ،

هوایی ات می شوند…

95/5/13 _ماهک