🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نماز گنجشکان

(ثبت: 1968) تیر 22, 1395 
نماز گنجشکان

مسجد که نه روی شاخه آنها ماندند

وقتی که اذان داد پری چرخاندند

جبک جیک، نماز  صبح گنجشکان بود

بر روی درختان به جماعت خواندند

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    تیر 24, 1395

    سلام و درود

    عجب خلاقیتی 

    همه زمین و اسمان و هر چه آفریده ی دوست

    شبانه روز تسبیح خدا میگویند..

    و این صدای صبحگاهی گنجشکها نیز تسبیح و ذکر نام خداست 

    نویسا باشین

    یاحق

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 24, 1395

    خانم نظری ارجمند

    درود بر شما زیبا سروده اید.

  3. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    چقدر با احساس …

    درود بر شما …

  4. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    چقدر با احساس …

    درود بر شما …

  5. مينا امينی

    تیر 27, 1395

    درودها مهربانوی خوب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا