🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمایان غنچه لب را ، با تبسّم

(ثبت: 212873) شهریور 1, 1398 
نمایان غنچه لب را ، با تبسّم

بدیدم خواب شیرین را چه زیبا
درون آبی ، شناور همچو مهسا

الهی ناز بودش سمتِ ساحل
شنا می کرد تا پیدا خودی را

به قد سروی به زیبایی چو ماهی
کمر باریک ، لب لعلش ، شکوفا

ستبری سینه ای ، با نار پستان
قلم بینی ، کمان ابرو ، چه غوغا

خمیده ابروانش ،چون کمانی
رها تیری چو آرش مردِ هیجا

به حُسن اعمال اویی احترامی
به اخلاقی حماید ، جلوه آرا

ز اوصافش بگویم ، ناتوانی
به هر انگشت او پیدا هنرها

نمایان غنچه لب را با تبسّم
کلامش همچو لؤلؤ، دُرِّ یکتا

برایم آرزویی ، ایّهاالناس
به اعمالی ذخیرت توشه تقوا

برایم عرضه گردد ، هدیه هایی
چه بیداری به خوابی خلسه جانا

وفا عهدی کنی ، والی ، ببینی
که شد واجب ، تعهّد لازم اجرا

ولی اله بایبوردی

11 / 05 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 1, 1398

    درود و ارادت
    استاد نازنین
    خوابت آشفته مباد….

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    بسیار زیباست

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 1, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🍃🌹🌷🌹🍃

  2. هادی بیابانی

    شهریور 1, 1398

    سلام استاد خودمونیم عجب خوابی بوده ها احتمالا به خاطر منشوری بودند کسی تعبیر نکنه😁😁🙏❤️💐

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 1, 1398

      سلام

      استاد بیابانی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌿🌿💐💐🌿🌿

  3. نسرین حسینی

    شهریور 1, 1398

    درودها برشما استاد گرامی

    احوالتان همیشه خوش وسلامت باد🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 1, 1398

      سلام

      سرکار خانم حسینی

      سپاس از حضورتان

      🍃🍃🌺🌺🌷🌺🌺🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا