🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمایشهای تکراری

(ثبت: 244885) بهمن 16, 1400 

 

این نمایشهای تکراریتان
گفته های مهمل و افکارتان
این تصاویر از نشستن هایتان
نقش صوری از عملکردهایتان
خوب می دانید و می دانیم ما
دزد آزاد است در یغمای ما
کوخها ویرانه چون اموال ما
مانده بی سامان تنور نان ما
جاده ها مسدود از سیل و گِل است
قلبها مجروح از این مشکل است
خواب ِخوش در چشم صاحب منصبان
رفت زیبایی , ز جرم ِ غاصبان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 16, 1400

    متأسفانه همین طور است.
    سلام و درودتان

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 16, 1400

    سلام زیبایی ها را که به مراتب افزونترند نیز بنگرید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا