🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نهر بوسه

(ثبت: 243240) آذر 11, 1400 

 

من سفیرِ لاله های پَرپَرم
آی آدم ها، محبت میخرم

عشقِ جامد نیستم ، سیاله ام
تشنه یک جرعه ی عشقِ ترم

آی آدم ها، مرا باور کنید
کز دیارِ قصه های باورم

کودکی در تشنه گاهِ بوسه هاست
من ورا تا نهرِ بوسه می برم

سُفته ام دُرهای زیبای دَری
روزگاری چون به کارِ گوهرم

آنچنان مستم که با هر قطره اشک
باده می رقصد درونِ ساغرم

دلبرم می گفت طارق بی دلی
شکرِ ایزد، نازِ شستِ دلبرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 11, 1400

    . استاد گرانمهرم درودها نثارتان باد 🌸
    . هر گاه به این صفحه ی بلند و ژرف می آیم
    . و سروده هایت را می خوانم
    . آموختن کمترین چیزی هست که دستاورد و بهره ام می شود🌸
    . تا همیشه بر قرار باشید 🌸🌿🌸

    • طارق خراسانی

      آذر 11, 1400

      سلام بر دوست خوب شاعر

      می دانم آمده ای تا دلمان را شاد گرده و هم عزیزان را به پاسخگویی به محبت دیگری تشویق کنی.
      مگر جواب یک کامنت را دادن چقدر سخت است؟

      سپاس از اینکه هستی و ما را به مهر می خوانی

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. فریبا نوری

    آذر 11, 1400

    آنچنان مستم که با هر قطره اشک
    باده می رقصد درونِ ساغرم

    درودها استاد خراسانی گرانقدر 🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 11, 1400

      سلام بر مهر بانوی پاک

      سپاس از مهر نگاهت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 11, 1400

    سلام و درود و ارادت، خدا قوت ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      آذر 11, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا 🌿🌹🙏🌿

  4. سلام استادجان و احسنت بر شما🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا