🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوحه شهادت امام جواد ع

(ثبت: 212476) مرداد 8, 1398 

نوحه شهادت امام جواد
شاعر: و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی
سبک: یا ابا صالح مددی مولا
…………………………………….
یا امام عصر تسلیت مولا(2)
……………………………………….ّ
همه جا در عزا،بهر ماتم تو
بر سر و سینه زد،پسر از غم تو
/مولا/
در غمت مولا،زار و محزونم
با امام عصر ،روضه می خوانم
…………………………………………………..
تشنه لب داده جان،از جفای زمان
ای که در خانه ات،بی کسی مهربان
/آقا/
دشمنت گشته،همسرت مولا
زهر کین بنشست،بر تنت آقا
………………………………………..
ای گل پرپر ،حضرت فاطمه
نور چشم رضا،ای مه کاظمین
/مولا/
در غمت این دل،غرق در ماتم
امشب است زهرا،صاحب این غم
………………………………………………
ای که همچون حسن،در دل خانه ات
قصد جانت نمود،همسرت همسرت
/آقا/
در غمت مولا،قلب حیدر خون
سینه زن هادی،مادرت محزون
……………………………………………..
در دم مردن ،بی کس و کاری
ای تو مظلوم،آل طاهایی
/مولا/
نه پسر باشد بر سر نعشت
نه برادر نه خواهری پیشت
…………………………………………….
کاظمین تو شد،کربلای حسین
تشنه ای و غریب،مثل جدت حسین
/مولا/
سه شبانه روز بر روی بام است
پیکر پاکت،همچو اجدادت
…………………………………………
تسلیت تسلیت،شمس عالم رضا
شد شب رفتن.نور چشمت رضا
/آقا/
مشهدت گشته،غرق در ماتم
در عزای او،ناله شد کارم
……………………………………………………..
صاحب این عزا،مهدی فاطمه
در عزایت نگر،می کند زمزمه
/مولا/
از غم جانسوزت دلم سوزد
اشگ هر شیعه،در غمت ریزد
……………………………………….
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
وب سایت:
Rasoll60.mihanblog.com
کانال تلگرام:
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر ساقی عزیز

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🌿🌸🌿

  2. علی معصومی

    مرداد 8, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    در پناه خدا

  3. درود بر شما استاد
    مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا