🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوروزی می آید

(ثبت: 257502) فروردین 1, 1402 

 

روزی
از شررِ زینت بارِ شفق
عاقبت می شِکَنَد طلسمِ ترسناکِ تاریکی
صبحی…… سرانجام
از صلابتِ چلهٔ کمانِ خورشید
می پاشد شیرازهٔ شرارت بارِ شب
آری…. دیر نیست
هنگامهٔ گسستِ زنجیرِ پوسیدهٔ دهر
و
آن بهاری سحری که از وزشِ نسیمی نو
پروانه ها بشکنند پیله وُ به اقطابِ عالم
بخوانند خاکِ تیره را سروشِ سبزِ رویش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 1, 1402

    🌺🌺🌸🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا