🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نورِ محمّد(ص)

(ثبت: 442) دی 6, 1394 
نورِ محمّد(ص)

وضعِ جهــان نــورِ علیٰ نــور شد 
سینه یِ مردُم همهْ پُرشــور شد 
موســـــمِ میـــــــلاد پیــــمبر رسیــــد 
عالَمِ هسـتی همــــهْ مســــرور شد 
بر هنــرِ خویش چواَحسن بگفت
سجده کنان هَر مَلِک و حور شد 
جمعِ فَلَک محـــــوِ جمـــــــالش شده 
چشــمِ ملائک همـهْ مسحـــــور شد 
سرزده چون شمسِ رخِ مصطفیٰ 
در همه جـــا نیک به پا ســــــور شد 
نـــــورِ محمد به جهــــــان جلــــوه گر 
چشمِ شیـــــاطینِ جهــــان کــور شد 
آمـــــــدنش جــــــــان مـــــــرا تـــازه کرد 
غصــــــه و غــــم از دلِ مـــــا دور شد 
جــــــانِ کلامْ اینـــــــکه بــه روزِ جـــــزا 
بـــــرگه یِ عفـــــوِ همـــهْ ممهــــــور شد 
کاش بگــــویند به حــــــامی ٬ کنــــون 
در نظــرش شعــــرِ تــو منظــــــور شد 

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 7, 1394

    مرحباا

  2. درود بر شما

    زیبا بود

    در پناه حق……………………………………

  3. عسل رادمنش

    دی 7, 1394

    زیبا بود

    موفق باشید

  4. بسیار خوب

    پیروز و سرفراز باشید

  5. سلام و درود

    در پناه حق

    بسیار زیباست

    عیدتون مبارک 

  6. سوگند صفا

    دی 8, 1394

    سلام و درود

    زیبااااااااااااااست…

  7. سلام و درود بر شما

    زیبا بود.

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا