🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نور الرضا

(ثبت: 248487) خرداد 24, 1401 

 

چون قطار نور آمد ، ایستگاه شد پر ز گل
سوی بارگاه علی موسی الرضا ، بردیم گل
آرزوی رفتن و دیدار آن نور خدا
در دل هر زائری گردید انبوهی ز گل
واگن این راهوار پر می شود از آرزو
یک به یک پر می شود در ایستگاهها دسته گل
شور دیدار حرم ، آتش به جانم می زند
خارهای تیز در اقلیم طوس گردیده گل
ریلهای این قطار نور هرجا بگذرد
می نگارد خاطرات خوش ، از گلزار و گل

به مناسبت افتتاح قطار نور الرضا کرج به مشهد مقدس
و سپاس از اجرای این تصمیم و
نهایت زیبایی و برخورداری این قطار از امکانات رفاهی برای مسافرین
Currently 5.00/512345

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا