🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نکند کارِ دل، تَبَر هرگز

(ثبت: 3044) دی 13, 1395 
نکند کارِ دل، تَبَر هرگز

غمِ نان را نمی خورم هرگز

بارِ غم را نمی بَرم هرگز

بهرِ غم های کوچک دنیا

پیرهن را نمی دَرم هرگز

دردِ من، دردِ معرفت باشد

نرود از دلم به دَر هرگز 

پدرم، راه معرفت طی کرد

نرود جز رَهش پسر هرگز

دشمنان را بخوان و آدم کن

نکند کارِ دل، تَبَر هرگز

هرچه دارم که از سحر باشد

آن رهایش کنم؟سحر؟!! هرگز

دل طارق اگر چه پُرخون است

دشمنان را کند خبر؟ هرگز

22 شهریور 1392

طارق خراسانی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):