🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاری مثنوی صد من به ثبت آری چو مولانا

(ثبت: 222818) اردیبهشت 26, 1399 
نگاری مثنوی صد من به ثبت آری چو مولانا

 

1

ز نادان مردمان دوری زمانی ای دل بینا
نگاری مثنوی صد من به ثبت آری چو مولانا

چه شاکی خلق را بینی چو کرمی پیله ابریشم
درون دامی اسارت ها رها از شکوه ای جانا

2

به هنجاری ، نگاهی افکنی ، دوری ز تنهایی
که با هم کفو خود باشی به هر حالی چه فردایی

به حال اندیشه ای جانا ، گذر از دی و فرداها
که فردا دی نما با حال ، حالی کن به دانایی

ولی اله بایبوردی

03 / 12 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا