🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهت را از من مدوز…

(ثبت: 464) دی 10, 1394 
نگاهت را از من مدوز…

تا رسیدن به گرمای نفس هایت

من،

فقط و فقط

در نگاهِ تو پرواز می کنم

نگاهت را از من مدوز…