🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهت

(ثبت: 223469) اسفند 15, 1398 
نگاهت

 

هرصبح
پشت پنجره ای
می ایستم
که
به چشمان
تو
اقامه میکند
نگاهت …
چه جماعتی ست !!!

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 15, 1398

    چشم انتظار…

    نگاهت بسان یدالله مع الجماعه …

    سلام و درود

    استاد شریبی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌺

    نگاهت جلوه گر هر جا ، دلارا
    قسم بر نازنین چشمت که ما را

    به هر صبحی اقامت مست چشمی
    خُماری چشم را ، هر جا ، هویدا

    ولی اله بایبوردی

    15 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

    • حامی شریبی

      اسفند 15, 1398

      حضور مهرتان افتخاری ست جناب استاد بایبوردی گرامی که نشان آن را به مهر به سینه میزنم
      پاینده باشید بزرگوار
      💐💐

  2. علی معصومی

    اسفند 15, 1398

    🌷🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌿

    • حامی شریبی

      اسفند 15, 1398

      سپاس از عطر حضورتان جناب استاد معصومی گرامی و بزرگوار 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا