🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه دیگری

(ثبت: 2281) مرداد 31, 1395 

گفته بودی

چشمهایم مال تو،

آمدی اما

نگاهت در ” نگاه دیگری”

تکثیر شد…

ماهک – 95/5/31

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):