🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگین عشق

(ثبت: 267032) دی 24, 1402 

 

ای خوشا در هجر دلبر دیده ی تر داشتن
خاطراتی خوب از او پیوسته در سر داشتن

یا از اول عهد و پیمانی نباید بست یا
از دل و جان یار را باید که باور داشتن

هر زمان از دوری اش اندوه بی تابم کند
آرزویم می شود آن لحظه ها پر داشتن

پادشاه سرزمین عشق اگر باشد کسی
لایقش باشد به سر دیهیمی از زر داشتن

«دیگران دل می برند اما تو جانم برده ای»
جای دارد در سرم فکر تو  یکسر داشتن

عشق باشد چون نگینی ناب در گنج دلم
نیست با ارزش تر از آن  درّ و گوهر داشتن

فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلات
بیخود از خویشم نموده دیده بر در داشتن

 

 

 

نظرها
  1. درودها شاعر
    بسیار زیباست به ویژه بیت پایانی
    پیروز باشید و پایدار

  2. احسنت
    درودتان

  3. طارق خراسانی

    دی 24, 1402

    سلام و درود

    غزل زیبا و دلچسبی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • درود بر شما .سپاسگزار نگاه مهربان تان هستم

  4. فریبا نوری

    دی 24, 1402

    یا از اول عهد و پیمانی نباید بست یا
    از دل و جان یار را باید که باور داشتن

    درود صدیقه پناهنده عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا