🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیست باران

(ثبت: 254498) دی 12, 1401 

 

نیست باران
کو گوهرهای فراوان
یادِ آن ایامِ دیروز
نیست گلبانگِ دلفروز
نیست باران
کو گوهرهای فراوان
ابرهایِ روشن و پاک
بادهای نرم و نمناک
نیست باران
کو گوهر های فراوان
دشتهایِ رنگ در رنگ
برگها خوشرنگِ خوشرنگ
نیست باران
کو گوهر های فراوان
چشمه ها جوشان و پُر آب
رودها جاری و بی تاب
نیست باران
کو گوهر های فراوان
خاکریزان – خاکباران
بر سرِ کوی و بیابان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا