🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیست که نیست

(ثبت: 227886) خرداد 24, 1399 

 

نیست که نیست…

حبس اندر قفسم هم نفسی نیست که نیست
شده بن بست و رَهِ پیش و پسی نیست که نیست

هرچه فریاد زدم گوشِ بدهکار نبود ..
به جز از غصّه ، که فریادرسی نیست که نیست

نزد قاضی رَوم از درد کنم شِکوه ، ولی
بهر پرونده ی من بازرسی نیست که نیست

گشته ام سیر زِ عمری که به حسرت شده طی
کلِّ دنیا به جز از خار و خسی نیست که نیست

گرچه ماوای تو ای عشق فقط دل بودست
عشق امروزه به جز یک هوسی نیست که نیست

هرکجا معرکه ای بود ، توقّف نکنیم
به جز از وِزوِز یک خرمگسی نیست که نیست!!

شاید از دور دُهل جذب کند گوش تو را
بوده افسانه و در دسترسی نیست که نیست

گشته ام کُلّ جهان را و نگرد ای پسرم
جز خودت همسفری ، همقفسی نیست که نیست

فکر درمان دلت باش تو(تنها) که جهان..
هرج و مرج است گلم ، کس به کسی نیست که نیست

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمد یزدانی

    خرداد 24, 1399

    درودها دوست گرانقدرم حسن نبی عزیز
    بسیار زیبا سروده اید.
    پیروز و پاینده
    🌺🌸🌺🌸

  2. علی معصومی

    خرداد 24, 1399

    درود و عرض ادب
    و آفرین
    ◇◇◇◇◇
    این که ما نامده باید هم از اینجا برویم
    همه اش جز تب و
    تاب هوسی نیست که نیست
    🌿👏👏👏👏🌹در پناه خدا

  3. فرزانه حسنی

    خرداد 25, 1399

    درود برشما
    شعر زیبایی بود
    🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا