🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است

(ثبت: 14121) بهمن 20, 1397 

نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است (شعر وحشت )

نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است
و اشیا ء در خلسه ای خونین
فرو مردابیده اند
باد
از مغز یخ زده جهان عبور می کند
آنجا که ذرات نور
مثل سوزن
در سر وسینه ام فرو می روند
پیره زنی گوژ پشت
با ردایی که نقش چندین هزار رتیل بر خود ارد
مدام زو می کشد
هلا
هذیانا
او کسی جز سالومه نیست
ساحره ای که به مسخ یحیی می کوشد
و دهانش جهنمی ست
بوی مردار پرنده گان می دهد
همه چیز زیر فرمان سالومه است
حتی ماه
که نیم تنه ی خود را در آغوش صاعقه انداخته است
و یا
عنکبوتی سیاه
که با بوی لقاح دیوانه وار در
ترک دیوارها
زوجش را در دم می کشد
هوا
هوای آلوده یست یارا
وگرنه من از تناسخ و استحاله به تنگ آمده ام
و از سالومه
ماده نر مخنثی که شبیه خر چنگ راه می رود
و لانه در کنار مرداب دارد
نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است
نیمه شب زمستانی 1999
گورستان بارتا بایا
تنهایی و درد شبی که روح ام خونریزی کرد

http://t.me/iranianpoet1974AZIZKALHOR

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    درودها عزیز جان

    در اینکه باید آهسته آهسته با این زبان آشنا شوند کسانی که زبان شعر وحشت را تا کنون تجربه نکرده اند شکی نیست اما این شعر وحشت حقیقت همیشگی زندگی است به نظرم گاهی زندگی بسیار بی رحم و وحشتناک است اگر ندانی که مقصد کجا سات و مقصود کیست و هییییییییییییییی هواررررررررررررر بکشی

    “کز دیو دد ملولم و انسانم آرزو است”

    دوستت دارم رفیق🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رضا شاهسواری

    اسفند 29, 1402

    محشروعالی دوست عزیزم جناب آقای عزیز کلهر …سلامت و موفق بمانید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا