🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز هستی (به دوست شاعرم شمس لنگرودی )

(ثبت: 14161) بهمن 21, 1397 
راز هستی (به دوست شاعرم شمس لنگرودی )

آفتاب
از پشت شانه های مادرم
طلوع می کند
و ماه از پیشانی اش
و من در دامنش
راز هستی همین است
که گاهی زنی معنای ماه و خورشید و شاعر است

 

عزیزکلهرسرزمین سرد( بارتابایا )زمستان 1999. م

http://t.me/iranianpoet1974AZIZKALHOR

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌷🌷🌷🌷🌷

  2. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    ای جان

    روح مادرت شاد عزیز جان با این پسر ادیب و خوبی که تربیت کرده و به یقین آینده نام ترا خوش به یاد خواهد داشت تقدیم به شعر فخیم ات یک شعر از جناب شمس لنگرودی :
    دلتنگی خوشه انگور سیاه است …

    لگد کوبش کن ….

    لگد کوبش کن …

    بگذار ساعتی سر بسته بماند …

    مستت می کند اندوه .

    “شمس لنگرودی”🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. فروردین 17, 1402

    بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا