🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار عزیز کلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران

Tell me rain اشعار انگلیسی از عزیزکلهر

How long

سپید

خوانش: 595

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

خوانش: 1200

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است (شعر وحشت )

نیمه شب سیزدهم ماه مرداب است

سپید

خوانش: 924

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

ماه را دو نیم كن

و در دو دست شكسته ات

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1023

سپاس: 3

تعداد نظر: 3