🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 rain

(ثبت: 14311) بهمن 23, 1397 

Tell me rain اشعار انگلیسی از عزیزکلهر
How long
it is pouring
Take the umbrella of red roses
To open for you
Tomorrow
Sunset
Spring from the alley of winter
Comes with a suitcase full of chamomile

poet :Aziz kalhor

برگردان فارسی

به من بگو باران
تا کی
می بارد ؟
تا چتری از رزهای قرمز را
برای تو باز کنم
فردا
غروب
بهار از کوچه های زمستان
با چمدانی پر از بابونه خواهد آمد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    چکار کنم که عزیزی و عزیزی و عزیز

    گل داد و سبزه داد

    زمستان شکست و . . .

    🌺🌸🌷🌹💐🌿🍃

  2. Mohila

    آبان 16, 1399

    عالی و سراسر احساس ناب . درود بر شما

  3. اسفند 29, 1402

    عالی وپسیار زیبا رفیق عزیز ودوس داشتیم ….رضا شاهسواری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا