🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه پنهان جهان ، نیمه یِ دیگر باشد

(ثبت: 216746) آبان 24, 1398 
نیمه پنهان جهان ، نیمه یِ دیگر باشد

مانده ام در تبِ عشق گاه شود هذیانی
مرتدی لا و نه کفری ، شده ام زندانی

حال را می نگرم سختی ایام دلا
چاره ای لا ،گذر ایام کنم دورانی

گر شروطی ، که رعایت کنم احکامی را
منطقی هست به اندیشه که خود می دانی

هر کجا عقل نما عشق چو مهری تابان
سایه مهری بنگر ، ظاهر و گه پنهانی

نیمه پنهان جهان نیمه دیگر باشد
نیمه با نیمه یِ دیگر به نما هر آنی

گر چه فرهنگ به قانون مکانی تنظیم
عشق حاصل به عمل خوب ، نه ظاهر خوانی

عشق والی بنگر ، هاله بشد در قافی
همچو سیمرغ نمایان به بقا گر فانی

ولی اله بایبوردی

30 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 24, 1398

    درود و ارادت
    جناب آقای بایبوردی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 25, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌸🌷🌹🌷🌸🌺🌺

  2. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سرود ه اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 25, 1398

      سلام

      استاد دهنوی عزیز

      ممنون از حضور پر از مهرتان

      🌺🌺🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا