🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمکت تنهایی

(ثبت: 1924) تیر 17, 1395 

نوع شعر: خوشه ای

بر نیمکت باران زده

تنها نشسته ام

و چشمانم

پر از خیال نگاهت.

ای کاش بر تنهایی ام

نه مرثیه

غزلی شاد می شدی …

»

گفتی از داغ غمت ؟ داغ  نشان است دلم

بی تو تا روز قیامت،  نگران است دلم

16 تیر 1395