🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۲

(ثبت: 237637) فروردین 12, 1400 

هاشور در هاشور ۰۲

پشت پنجره ایستاده ام.
نارون پیر،،،
ذهنم را خوانده‌ست…
حالا؛
با گنجشک‌های روی شاخه،
نامم را–
بارها وُ
بارها؛
به لهجه‌ی آن‌ها جیک‌جیک می‌کند.
‘♡’
چقدر خوشبختم!

#لیلا_طیبی (رها)
#کتاب_معجزه_ی_عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا