🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۴

(ثبت: 238321) اردیبهشت 2, 1400 

 

بادبان‌ها را ،،،
عَلم کرده‌ام، امّا
توفان “عشق”
همچنان کشتی‌ام را
به بندرگاه آغوش تو،
هدایت می‌کند!

چاره ای؛
مگر جز تسلیم’
دارم!؟

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا