🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۰

(ثبت: 238467) اردیبهشت 8, 1400 

۷۰

پنجره‌ها را گشودم وُ،

طرحِ دیواری بهاره ریختم تا؛

یاس‌های پرچینِ خانه

از هجوم پاییز در امان باشند…

باور کن،

فردا، زمهریرِ ‘زمستان’

راهی به فصل ندارد،

طلوع خورشیدِ چشم‌هایت

–نزدیک است!

#لیلا_طیبی (رها)

#هاشور_در_هاشور

#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسن جعفری

    اردیبهشت 8, 1400

    درود بر شما
    شعری زیبا با پایانی با شکوه

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1400

    طلوع خورشیدِ چشم‌هایت

    –نزدیک است!

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 13, 1400

      درود بیکران استاد

      سپاسگذارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا