🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۲

(ثبت: 238469) اردیبهشت 10, 1400 

۷۲

سرگیجه ای بُهت برانگیزست’

-روایتِ تو..

یعنی:

چه ربطی دارد؛

خشکسالی‌های جهان وُ،

سردرگمی‌های چارفصل؟!

وقتی،،،

نباشی!

 

#لیلا_طیبی (رها)

#هاشور_در_هاشور

#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا