🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ها بله

(ثبت: 6287) تیر 24, 1397 

پرسید که بیماری؟ گفتیم که ها بعله
یک بوسه عنایت کن شاید که شفا… بعله

در محضرِ درویشان اندازه رعایت کن
ما بی سروسامانیم نه بی سروپا…! بعله

این پینه ی پیشانی روزی دهِ دندان است
ما پیرِ خراباتیم اما به خفا… بعله

در کارگهِ خلقت چون آخرِ صف بودیم
ته مانده ی آپشن ها افتاد به ما بعله

گویند خدا یکی… دلدار یکی ، یکی
چون جای نمی گیرد در سینه دوتا بعله

پرسید که تب داری؟ گفتیم که ها بعله
آغوش عنایت کن، الوعده وفا… بعله

فرمود دعا کن تا شاید که خدا عَقلی…
گفتیم که محتاجیم عمری به دعا بعله

 

*************

 

ز دستِ بخت سیاهم

به روزگارِ جوانی

به جای باده ی خوشرنگ، جام سَم خوردم

بیا اجل که تو را چشم به راهم…

-به جان مادر خوبم-

ببین قسم خوردم!

 

مهدی صادقی مود

نظرها 12 
  1. Z .M

    تیر 24, 1397

    درود برشما جناب صادقی مود والا مهر

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • مهدی صادقی مود

      تیر 27, 1397

      سلام سرکار خانم میرزایی ارجمند

      ممنونم

      برقرار باشید

  2. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1397

    سلام و عرض ادب و ارادت محضر استاد گرانقدرم جناب صادقی مود عزیز

    خیلی خوشحالم که بعد مدت ها در محضرتان هستم و از اشعار زیبایتان بهره می برم

    همواره از اثار ارزشمندتان لذت برده ام

    عالی ست این آثار قشنگتان

    • مهدی صادقی مود

      تیر 27, 1397

      سلام و ارادت جناب دکتر مهدی پور زیباقلم

      ممنونم

      بزرگوارید

      خیلی خوشحالم که هستید

  3. سلام استاد صادقی مود عزیز بسیار زیبا بودند

  4. علی رفیعی

    تیر 25, 1397

    سلام و درود حضور استادصادقی مود عزیز

    بسیار زیبا سروده اید

    پاینده باشید

  5. تیر 25, 1397

    سلام

    زیبا سرودید و خلاقانه

    احسنت استاد گرامی

    • مهدی صادقی مود

      تیر 27, 1397

      سلام جناب سلیمی ارجمند

      ممنونم

      برقرار باشید

  6. ف رستم زاده

    تیر 26, 1397

    سلام و عرض ادب

    شعر بسیار زیبایی بود،لذت بردم استاد

    موفق باشید

    • مهدی صادقی مود

      تیر 27, 1397

      سلام سرکار خانم رستم زاده ارجمند

      ممنونم

      برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا