🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجرت استاد عالمی

(ثبت: 233428) آذر 8, 1399 

 

چه غمها خورده ای در این کرانه
ز دست عالمان پر بهانه
کلامت گوهری نایاب و زیباست
به یادت خون بگرییم این زمانه

به مناسبت پرواز استاد دکتر روح الله عالمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. دروها جناب مروج

    و یاد جناب دکتر عالمی سبز

    در پناه حق باشید

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا