🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هدایت میشوم

(ثبت: 218005) آبان 23, 1398 
هدایت میشوم

گذرم
که
به خیابان میخورد
دیوانه ی
این سراب ویترینها میشوم
مثل لیوان به جان آمده
آب در کوزه
سگ ولگرد
انگار
برای گفتن
این همه سایه ها
دارم
هدایت میشوم

حامی شریبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 23, 1398

    درود بر شریبی نازنین
    لذت بردم

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    تبریک میلاد حضرت مهر

    محمد ابن عبدالله

  2. سپیده طالبی

    آبان 23, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد شریبی گرامی قدر
    پر تصویر و زیباست شعرتان
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا