🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر روز عاشوراست

(ثبت: 267463) بهمن 15, 1402 

 

تنور عشق هر چه گرمتر بادا
و دشت لاله ها , گلزارتر بادا
از این تاریکی اندیشه های پَست , می ترسم
شکوه روشن افکارتان , پُر نورتر بادا
خدا در دستهاتان شعله های وصل می بیند
و نور آتش رگبارهاتان آتشین بادا
بهای شور و شیدائی تان آزادی انسان
به طومار بلند عاشقان , گمنام تر بادا
نسیم عطر می بارد , بر سرداب ِپائیزی
به سرخی گونه هاتان , سرخ تر بادا

تقدیم به شهدا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1402

    سلام و هزاران درود

    زنده باد عزیز

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • سلام و سپاس تقدیم استاد گرانقدرم جناب طارق خراسانی

      ممنونم از بذل عنایت شما گرانمهر

    • سلام و سپاس تقدیم استاد گرانقدرم جناب طارق خراسانی

      ممنونم از بذل عنایت شما گرانمهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا