🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر چند در زمینی چون ماه و مهر ای جان

(ثبت: 216539) آبان 20, 1398 
هر چند در زمینی چون ماه و مهر ای جان

بار امانتی بود ، جان را فدا ، به جانان
حمدی کنم خدا را دور از جهان دونان

تقدیر بود جانا هر چند شد قضایی
بینِ قَدَر قضایی، اقبال بخت پنهان

هر لحظه روزِ توحید ای عاشقانِ والا
عاشق شدی به یک دم ، دم را غنیمتی دان

چون ماه بینمت جان شب تا مرا نگاهی
بر آسمان نگاهی چون روز ، مهر رخشان

هر چند در زمینی چون ماه و مهر ای جان
پنهان ز دیده هایی ، یک لحظه ای نمایان

آن لحظه ای نمایان ،ایثار جان خود را
چون ماه در محاقی پنهان ز دیدِ انسان

خلوت گزیده والی ناظر به آسمانی
آن نازنین گیتی ظاهر به امر یزدان

ولی اله بایبوردی

27 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 20, 1398

    بسیار عالی و ارزشمند بود جناب بایبوردی . قلمتان همواره پرتوان و در مسیر معانی بلند …
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 21, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی گرانمهر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

  2. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    زیباست و ارزنده

    درودها جناب استاد گرانقدر🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 21, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌺🌷🌺🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا