🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر کلامی با حلاوت بشنوی، بشنیدنی

(ثبت: 221490) بهمن 27, 1398 

 

1

ظاهر آرا خنده هایی با تبسّم دیدنی
واقعیّت همچو گل دانی دلا روییدنی

پندها آویزه گوشی کن حقیقت را گواه
هر کلامی با حلاوت بشنوی ، بشنیدنی

2

روز رسد ولی بدان روح ز جسم چون جدا
کشف ،حقیقتی نهان ، نامه عمل شود نما

توشه ذخیرتی تو را راه برد به کوی او
شوقِ وصال می رسد ، دور ز هجر والیا

3

راه را طی کن رسی آن جایگاه
ماه را بینی ، به زیبایی نگاه

با نگاهی ماه ، گردی آشنا
گر نگاهی سمتِ مهری گاه گاه

ولی اله بایبوردی

04 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 27, 1398

    همچنان در محضر پر برکت شما می آموزم و بی نهایت بهره می برم. درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 27, 1398

      سلام

      استاد بزرگوار جناب جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد دوست

      پایدار باشید

      🌸🌸🌷🌸🌸

  2. سمیه صباح

    بهمن 27, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد بایبوردی گران ارج

    درود بر شما و احسنت!

    با احترام🌸🍃🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 27, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از دیدگاه با ارزشمندتان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  3. علی معصومی

    بهمن 27, 1398

    درود بر شما
    و این ذوق پر از گوهر عشق
    که طراوت دارد
    مثل باران

    🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 28, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  4. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 28, 1398

      سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      سپاس

      قرین رحمت

      🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا