🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفتمِ من

(ثبت: 3918) اردیبهشت 3, 1396 

همان که در شبِ ترحیم ، تاج گل می داد

تمامِ عمر، مرا سوی مرگ هُل می داد !

“به عزت و شرفِ لا اله الا الله –

محمد است رسول و …” جواب ، شُل می داد

به روی سنگِ مزارم چه ضجه ها می زد

هنوز شب نشده رخصتِ دُهل می داد

کسی که پشتِ سرم گفته ها و رفتارش

خبر ز داشتنِ کینه ای تُـپل می داد

به افتخارِغمم زخمه روی ” لا ” می زد

نفـیرِ کهنه ی سازش صدای ” سُل ” می داد

همان که هفتمِ من دست توی جیـبَــش بود

به جای فاتحه ، ذکرِ “یه قل دوقل” می داد …

مهدی صادقی مود