🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همخوانی با عادل دانشی

(ثبت: 234163) آذر 14, 1399 
همخوانی با عادل دانشی

 

«بیا که بی تو هوای ترانه دلگیر است»[1]
بیا که شعر جوانم، شکسته و پیر است

تو عادلم به عدالت سخن بگو خوبست
که پای شعر زمانه اسیرِ زنجیر است!

بگو بگو همه را آنچه گفتنی باشد
تو بی خیالِ هرآنکو به کارِ تکفیر است

کجاست شورِ غزل های عاشقی؟ دانم
اگر که هست “قدیم” و به قابِ تصویر است

ز دشتِ شعر گذر کرده ام، درست است این
«غزال دشتیِ شعر از دویدنش سیر است» [2]

به حجم و شعر تجسم ندیده ام حرفی
هنوز بیت کهن در مُقامِ تفسیر است

پ. ن

‌[1] و [2] از : آقای عادل دانشی

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. حسین شیرکوند

    آذر 14, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • طارق خراسانی

      آذر 14, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏

  2. عادل دانشی

    آذر 14, 1399

    سپاس استاد طارق ارجمند از همزاهی تان با غزلی ناب با شعر این حقیر🌸🌷🌹❤️

    • طارق خراسانی

      آذر 14, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور آن عزیز
      باید تشکر کرد از شاعری که دغدغه شعر و ادب دارد و این همخوانی یک تشکر کوچک بود

      در پناه خدا 🌹

  3. علی معصومی

    آذر 14, 1399

    درود و عرض ارادت
    جناب خراسانی نازنین
    ارزوی سلامتی شما را دارم
    و
    توفیقات روز افزونتان را
    ◇◇◇
    به هر چه عشق قسم بی قرار خوبانم
    به هر چه درد قسم کرده اند درمانم
    برای خاطر او مانده ام به را فلک
    به هرچه شوق قسم بی دلانه می مانم
    ◇◇◇◇

    کسی ز دام بلایش رها نخواهد شد
    قسم به عشق که کار زمانه نخجیر است
    🌿🌹🌹❤️🌹
    در پناه خدا

    • طارق خراسانی

      آذر 14, 1399

      سلام حضرت استاد معصومی عزیز

      جان جانانی و عزیز جان
      الهی شکر خدا شما را برای ما جامعه ادب دوستان حفظ کرد

      سپاس از مهر حضورتان آن هم با این حال برخاستن از تخت درمان

      فدایی تو طارق

      در پناه خدا🙏❤️❤️❤️🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 14, 1399

    سلام و درود و ارادت
    استاد خراسانی بزرگ ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      آذر 14, 1399

      سلام فرزند شاعرم

      شما اعتبار شعر ایران هستید
      شما هرگز به کلاسیک پشت نکرده اید

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  5. حسین رضائی

    آذر 15, 1399

    🌸🌸🌸سلام و درود👏🌸🌸بسیار زیباست یا حق

    • طارق خراسانی

      اسفند 16, 1400

      سلام حسین جان

      می بخشید خیلی دیر جواب حضور گرمت را میدهم

      در پناه خدا🌿🙏🌹🌿

  6. حسین رضائی

    آذر 15, 1399

    ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا