🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همرزم

(ثبت: 214535) شهریور 16, 1398 

پا به پای قطره ها باران شدیم

در میان خاکها درمان شدیم

نور آهنگی به چشمانم سپرد

در مسیر رود هم پیمان شدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 16, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    لذت بردم از اثر زیبای شما
    زنده باشید
    ❤️❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا