🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسايه و دزد

(ثبت: 255582) بهمن 11, 1401 

 

اينهمه خانه كه اطراف شماست
سفره هايش خالى از لطف شماست
قوت مردم را چه كس دزديده است
ذهنها سرگشته از كار شماست
رانتها در جيب دلالان ارز
پس چه كس مسول اعمال شماست
برده اند و خورده اند در اين سكوت
اين كوير خالى از فكر شماست
اين نجومى زاده ها در خانه اند
محتسب در گشت و در راه شماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    سلام

    آفررررین

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • بهمن 11, 1401

      سپاس از مهرتان استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا