🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همنام فرشته

(ثبت: 14179) بهمن 21, 1397 

ای تو نایاب ترین نامه ی احساس خدا در دستت

نامه را باز کن و باز بخوان

چشمه ی پاک صدایت، که به دل می ریزد

دشت گل های امید بر تنم می روید

عطر بارانی خاک در فضا می پیچد

و صدای قدم آینه را می شنوم

که به مهمانی لبخند خدا می آید

در نگاهت ابری ست

که به جای باران، عشق می بارد و عشق

و از آن بارش سبز

خاک زیر پایت؛ میشود خانه ی گل های بهشت

ای تو همنام فرشته ؛ و خودت زیباتر

بال هایت را من….

من فقط می بینم

که به اندازه ی ایثار و صبوری زیباست

مادرم؛ سبزترین واژه ی دشت شعرم

دوستت دارم من

 

عظیمه ایرانپور

 

 

 

نظرها 10 
  1. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

    • عظیمه ایرانپور

      بهمن 23, 1397

      سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم
      سبز باشید و سربلند🌸

  2. بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺

  3. اسماعیل علیخانی

    بهمن 22, 1397

    سلام
    آفرین بر شما
    مادری مهربان هم بنده دارم
    خداوند همه مادران را حفظ کند

    • عظیمه ایرانپور

      بهمن 23, 1397

      سلام بزرگوار
      ممنونم بابت تشویق و دعای زیبایتان
      سایه ی مادر مهربانتان مستدام🌷🙏

  4. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    درودها خانم ایرانپور

    خرسندم که هرکا از این قلم میخوان سر ذوق می آیم

    امید که هماره نویسان و تندرست باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      بهمن 28, 1397

      سلام گرامی
      خوشحالم سروده هایم مورد تایید شماست
      سپاس🌸

  5. علی احمدی

    بهمن 23, 1397

    بسیار زیباست مهربانو ایرانپور شاعره فرزانه لذت برده و آموختم از محضرتان🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا