🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه

(ثبت: 233562) آبان 26, 1399 
همه

 

وقتی
فلس فلس مفلسم
در اشتیاقت
باله می زند
دریا !
می خواندم
من
همین اشتیاقم
به تو
آری همین

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 26, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺

    • اکبر رشنو

      آبان 26, 1399

      درودها جناب رشیدی عزیز

      سپاس از خواندنتون

      باشید به مهر ونیکویی🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃

  2. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1399

    سلام و عرض ارادت محضر استاد گرانقدرم

    جناب آقای رشنو عزیز

    زیبا ست

    بهره می برم از اشعار قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐🙏❤️🙏💐💐

    • اکبر رشنو

      آبان 26, 1399

      درودها
      بر گران ارجم
      جناب مهدی پور عزیز
      سپاس از خواندن به مهرتان
      🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  3. مازیار نژادیان

    آبان 26, 1399

    درودها گرامی استادم

    چون همیشه می خوانم می آموزم از قلم مولف شما

    امید که هماره شادان و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آبان 26, 1399

      درودها

      بر عزیز ارجمندم

      جناب نژادیان گرانقدر

      حضور ارجمندتون مغتنمست ومایه خوشدلی

      همیشه به مهر نیکویی باشید

      و

      ………………………….

      🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 26, 1399

    سلام استاد رشنوی عزیز
    زیبا بودلذت بردم
    شادکام باشید
    🙏🍃🌿💐🌹

    • اکبر رشنو

      آبان 28, 1399

      درودها
      بر
      شما

      سپاس از همراهی وخواندنتون

      سلامت وسر بلند باشید

      🌺🌺🌺🌺🙏💐

  5. سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا