🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه خوابند ۲

(ثبت: 233241) آبان 22, 1399 

 

ای بزرگان سقف ثروت تا کجاست ؟
این نمودار نجومی تا کجاست ؟
خون محرومان درون تنگهاست
خواب هستید گاه بیداری کجاست ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا