🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همپای کاروان اربعین(1)

(ثبت: 6854) مهر 22, 1397 

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

 

این راه پیاده آمدم دیدی که

با این دل ساده آمدم دیدی که

مشتاق زیارت ضریحت شده ام

با میل و اراده آمدم دیدی که

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):