🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همپای کاروان اربعین(2)

(ثبت: 6878) مهر 25, 1397 

السلام علیک یاابا عبدالله(ع)

 

دل را زده ام به جاده می آیم که

در دست ، علم نهاده می آیم که

تا دنیا باور بکند عشق مرا

عاشق شده ام ، پیاده می آیم که