🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه خورده دلم پا زسمت محرم ها

(ثبت: 3332) بهمن 20, 1395 
همیشه خورده دلم پا زسمت محرم ها

همیشه خورده دلم پا، ز سمت محرم ها

و عکس بوده دمادم جواب مرهم ها

به جای شادی و لبخند، آخرِ عشق است

هوای ابری چشم و تگرگی از غم ها

 میان هلهله هر ماجرای خوش رویید

به چشم زخم زمانه نشسته در نم ها

نمی شود که به میل خودت نفس بکشی

میان رقص بلاها و خیر مقدم ها

برای دست من و تو همیشه سد شده اند

حصار و فنسِ نگاهِ تمام آدم ها…