🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم قبیله

(ثبت: 225123) فروردین 23, 1399 
هم قبیله

ما هم قبیله ی تو و فرهاد و آرشیم
گرم از ترانه های دل انگیز آتشیم

آلودگی به کیش نیاکان ما نبود
ما وارثان عصمت خون سیاوشیم

میدان رزم جای درنگ دوباره نیست
گر سوگوار کشتن سهراب و ترکشیم

آهن به دست کاوه ما ذوب می شود
دندان مار و ریشه ضحاک می کشیم

با شوکران جرعه ی آزادگی خوشیم
نوشی ز جام ذلت خواری نمی چشیم

ما پا به پای قاسم و چمران و همتیم
با دشمنان دین و وطن در کشاکشیم

ما سال هاست که زخم فریب زمانه را
بر دوش های خسته شکیبانه می کشیم

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 23, 1399

    یادی از دلاوران دیروز و امروزی

    سلام و درود

    دستمریزاد

    🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

  2. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    آهن به دست کاوه ما ذوب می شود
    دندان مار و ریشه ضحاک می کشیم …

    درودها آقای معصومی

    بسیار زیبا
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 23, 1399

    سلام جنا معصومی عزیز
    منتظرتان در کارگاه نقد هستیم❤️

  4. سلام
    چه زیبا می نویسید
    آفرین….

  5. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1399

    سلام و درود

    عالی ست

    دستتون درد نکنه
    احسنت

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  6. حبیب رضائی رازلیقی

    فروردین 24, 1399

    سلام استاد ارجمند

    جناب معصومی عزیز

    بسیار عالی و بسیار زیبا قلم تاختید
    به دفعات خواندم
    دستمریزاد
    🌺🌺🌺

  7. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 24, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا