🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنگامه

(ثبت: 6733) مهر 2, 1397 

وقتی 

 “عشق “

به چشمانت توتیای آتش می کشد…

 میانه ی تیره ابر،

 “باران”

بر بیغوله ام ، بنیان بودن

پی می ریزد…

در قاموس قامت سبز

و

‌گردن فراز گل

بر پژمردم

خطی از نوید نو می کشد…

و

چقدرگل دان می شوم…

 

 

#اکبر رشنو

bijade-jonoon@

☘????☘????☘????☘????

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):