🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیهات

(ثبت: 265075) آبان 5, 1402 

 

آمد از شهرِ خودش پیشِ من امّا برگشت
گفت این جا به دلش نیست به آنجا برگشت

تازه دلگرمِ نگاهش شده بودم هیهات
ساده راهی شد وُ دلسردی وُ سرما برگشت

رفت بی جسمِ من وُ روحِ مرا باخود بُرد
مُرد این دلشده صدبار وُ به دنیا برگشت

موج با آنکه دلش پیشِ دلِ ساحل بود
بوسه ای زد به لبش باز به دریا برگشت

راهِ می خانه کدامست کسی می داند؟
آه از عشق که با هجمهء غمها برگشت

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 5, 1402

    سلام سجاد عزیز

    بسیار زیباست
    چه تصاویر زیبایی خلق کرده ای
    آفرین

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • سجاد پورخدایار

      آبان 5, 1402

      سلام استاد گرامی همیشه بنده را شرمنده می فرمائید

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 5, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌹🌹

  3. مهرداد مانا

    آبان 5, 1402

    سلام
    چه غزل تازه و شیرینی سرودی رفیق
    به خصوص دو بیت آخرش که به غایت زیبا بودند

  4. معین حجت

    آبان 6, 1402

    درود و دستمریزاد👏👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا